    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Mon, 8 Oct 2007 21:16:40 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 8 Oct 2007 08:24:41 +0200, Delor napisał(a):

    > W Francji widziałem jak kierowca zapłacił mandat 90,- EUR
    > za przekroczenie prędkości na autostradzie o 20 km/h.

    W tejże samej Francji policjant nawet nie mrugnie okiem na pieszego
    przechodzącego przez jezdnię na czerwonym świetle, chyba że ów pieszy zrobi
    to wyjątkowo głupio prowokując sytuację niebezpieczną.

    To czy 20km/h w danym miejscu mogło spowodować zagrożenie - sprawa
    dyskusyjna. Być może było to tylko pretekstem - znajomy z Niemiec raz
    oberwał mandatem za jazdę niby z dozwoloną prędkością, tyle że w zbyt
    agresywnym stylu. A w Usiech spróbuj przy policjancie ruszyć z piskiem
    opon... ;)

    > 50 zł opłaty za obsługę klienta i za wzmocnienie jego pamięci
    > to nie jest dużo, Skarb Państwa musiał dołożyć do tego dużo więcej.

    50zł opłaty to nie jest dużo - i z tym W OGÓLE nie dyskutuję. Natomiast
    dyskutuję z debilizmem pt. "sprawdziłem że ma Pan uprawnienia, ale przykro
    mi teraz wzywam lawetę żeby zawiozła auto na parking. Trzeba było mieć pod
    ręką drugiego kierowcę, proszę jechać na drugi koniec kraju po dokumenty."

    > Zachowanie policjanta zalezy też od zachowania kierowcy. Policjant
    > to tylko człowiek, który też ma emocje.

    Skoro ma słabe nerwy przy kontroli drogowej, to niech lepiej zmieni zawód na
    mniej stresujący - może np. przycinać drzewka bonsai...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004