  • 1. Data: 2006-07-22 10:17:44
    Temat: zgubienie paszportu - pilny wyjazd? jak?
    Od: "Daria_W" <d...@p...onet.pl>

    sytuacja ma sie tak,
    okazalo sie ze mam pilny wyjazd 27 lipca wieczorem, i jest mi potrzebny
    paszport, szukam szukam nigdzie go nie ma,
    sytuacja zyciowa, musze jechac..

    idzie jakos zalatwic cala ta procedure zeby wydali duplikat/nowy tak szybko
    przed wieczorem 27 ?

    znajoma mowila mi o przypadku ze w jeden dzien wyrobili, ale musiala
    osobiscie odebrac w Warszawie, (to moge przebolec i podjechac te nie cale
    400km)

    mial juz ktos taki problem?

    z gory dziekuje za pomoc..

    p.s dzisiaj w urzedzie gdzie sie zglasza zaginiecia paszportow nic nie
    zalatwie bo jak to w Polsce w sobote - nieczynne ;/

  • 2. Data: 2006-07-22 10:29:59
    Temat: Re: zgubienie paszportu - pilny wyjazd? jak?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Daria_W napisał(a):
    > sytuacja ma sie tak,
    > okazalo sie ze mam pilny wyjazd 27 lipca wieczorem, i jest mi potrzebny

    A gdzie wyjeżdżasz? Bo do UE to, zdaje się, można na sam dowód...

    L.

  • 3. Data: 2006-07-22 10:40:44
    Od: "Daria_W" <d...@p...onet.pl>

    Wiem ze mozna na dowod...
    ale do Rosji a tam raczej na dowod nie wjade ;/

    ehh sprawy rodzinne ;/

  • 4. Data: 2006-07-23 09:41:04
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Daria_W wrote:
    > Wiem ze mozna na dowod...
    > ale do Rosji a tam raczej na dowod nie wjade ;/

    A wizę dostałeś bez paszportu?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\