  • Data: 2003-04-18 08:38:57
    Temat: Re: zgromadzenie - definicja?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...ID.PL_a.to.usun> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś tam Marcin Olender oznajmił/a (świadomie):

    > Myslisz, ze na gruncie upapp stosuje sie definicje zgromadzenia z pr. o
    > zgromadzeniach? Definicja w tym akcie jest na jego uzytek i tam potrzebna,
    > tu prawo publiczne, tam prywatne itd itp.

    Myślę, że tak.

    Skoro nasz idealny ustawodawca zna wszechstronnie prawo,
    to gdyby nie chciał zastosowania prawa o zgromadzeniach,
    użyłby innego słowa (choćby "zbiegowiska" :-) )

    pozdrowienia

    marcin

    ps. btw skończyło mi się słodkie życie bezrobotnego.
    Że też w tym kraju nawet poleniuchowac nie możńa :-))))