    From: "jerry" <j...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgoda na wykonanie kanalizacji.....
    Date: Mon, 25 Aug 2003 11:54:10 +0200

    > No to rzeczywiscie jest problem.
    >
    > U mas gmina takiego prolemu ine przeskakuje....
    >
    > Boguslaw

    Że gmina nie przeskakuje to wiem, bo niestety tu pracuje i już wiem, że
    załatwić coś można tylko jak się jest kupą chama, jak moja sąsiadka, ale
    jako ze tu pracuje nie moge takich metod stosować. Ale może starosta może to
    przeskoczyć w myśl tego 124 art. ustawy o gospodarce nieruchomościami ....

    --
    jerry