  • Data: 2007-12-17 21:23:24
    Temat: Re: zdjecia topless 17 latki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sterykt" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:fk6o20$s7n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak wygląda pod względem prawnym sytuacja zdjęcia topless 17 latki, czy
    > wolno je publikować? to nie pedofilia?

    Jeśli modelka i jej opiekunowie na to wyrażają zgodę (ochrona wizerunku),
    to inne ograniczenia mi do głowy nie przychodzą.

    I po raz n-ty zaznaczam, że pedofilia, to pociąg seksualny do dzieci u osób
    dorosłych. Z zawartym w kodeksie zakazem nie ma dokładnie nic wspólnego
    poza tym, że się ładnie sprzedaje medialnie. Po pierwsze zdjęcie rozebranej
    dziesięciolatki może umieścić jedenastolatek i pedofilem przecież nie
    będzie, choć czyn zabroniony popełni. Po drugie prawo chroni osoby w wieku
    do 15 lat, a 14-to letnia pannica dzieckiem już raczej nie jest.