    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 4 Jul 2002 11:46:02 +0200
    Sender: News User <n...@j...net>
    From: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>
    Subject: Re: zdjecia budynku w miejscu publiczym

    Karol napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> napisał w wiadomości
    003.jasien.net...

    >budynku

    >(powinna
    >
    >Ja rozumiem, ze taka tabliczka jest wieszana zgodnie z jakas ustawa?
    >Bo sam fakt, ze ktos sobie powiesi na dowolnym budynku taka tabluczke to
    >chyba jeszcze nic nie oznacza?

    no oczywiście. ale nie ma chyba jednej ustawy co to okresla. Zakazy
    fotografowania sa ustalane w rozporządzeniach, zarządzeniach i ustawach. Np.
    rozporządzenie ministra transportu określa, że nie wolno fotografować
    żadnych budynków, składów torów itp. na kolei, jeżeli taki zakaz wprowadzi
    zarząd kolei.

    --
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |