    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zazdrosny maz
    Supersedes: <X...@2...180.128.20>
    Date: 23 Feb 2004 17:54:08 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    d...@g...pl news:c1d9v9$aoj$1@inews.gazeta.pl

    [...]

    Jak zwykle link do nieco podobnej sytuacji -
    http://www.raf256.com/arnold

    i wazna kwestia - ja zadzwonilem po telefonie z pogrozkami odrazu na
    Policje (na moj rejonowy komisariat), funkcjonariusz wyjasnil ze moge
    zlozyc spokojnie zeznania jutro i w tym-a-tym komisariacie Policji (lub
    rowniez pisac bezposrednio do Prokuratury, ja wybralem ta pierwsza
    opcje, a Tobie chyba bym polecil druga, lub obie rownoczesnie).

    Powiedzial tez, ze wysla odrazu patrol - o ile istnieje bezposrednie
    zagrzoenie (np wlasnie, jak w Twoim pryzpadku - gosc dobija sie do drzwi
    itd). Tak wiec, Policja na pewno w takiej sytuacji przyjedzie. I watpie
    aby przez wzglad na "znajomego" potraktowali go ulgowo, a gdyby tak
    bylo to proponuje sie nie awanturowac tylko na spokojnie
    a) wzisc sasiada na swiadka (ja tak zrobilem gdy buzdygan wyslal do mnie
    tego dresa)
    b) z swiadkiem na pewno Policja bedzie dzialac sprawniej wobec tamtego
    pieniacza, a dodoatkowo masz lepsze podstawy by pisac ew. zazalenie.

    Daj znac jak Ci poszlo :)

    btw. pewnie zaraz sam arni - ten ktory mi grozi - tutaj odpisze, sluchaj
    dobrze jego rad ;-)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )