  • Data: 2006-02-06 21:24:37
    Temat: Re: zaządali DO za sanki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Graszka wrote:
    > Trochę szukacie dziury w całym, moim zdaniem.

    Twoim zdaniem Ziemia może być płaska...

    > Zupełnie akademicka dyskusja.

    Nie. Przekręty z DO zdarzały się. I odkręcić to potem to cholernie dużo
    zawracania głowy.

    > Nikt nikogo nie zmusza do wypożyczania sprzętu. Nie musisz korzystać z

    Warunki zmuszają. Sprzęt jest drogi, a często kłopotliwy w transporcie.

    [ciach]

    > głowy. Jakoś wszędzie, gdzie są tereny do uprawiania sportów zimowych są
    > wypożyczalnie sprzętu i wszyscy jakoś funkcjonują. Wypożyczalnie mają jakiś

    Jakoś. Samochodem z urwaną rurą wydechową też można 'jakoś' jechać.

    Metoda z DO jest nielegalna. Kropka.

    > tam zysk, a turyści sprzęt do uprawiania sportu.
    > Ja nadal będę wypożyczała łyżwy na lodowisku zostawiając w zamian DO. A
    > jeśli okaże się, że wynikły z tego jakieś problemy - to się z grupą podzielę
    > informacją.

    I wtedy będziemy mieli zjadliwą satysfakcję ;->