    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawsze można się obronić, zawsze jest jakieś wyjście
    Date: Tue, 20 Oct 2009 20:04:17 +0200

    (20.10.2009 17:35), SDD wrote:
    > Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Spojrz na to z innej strony. Jedzies swoja superwypasna bryka i dostajesz w
    > dupe jakas kupa skorodowanego zelastwa z emblematem FSO, ktorego wlasciciel
    > nie ma OC ani nie ma kasy na sfinansowanie naprawy Twojej bryki - w domu ma
    > tylko czajnik i inne rzeczy niepodlegajace egzekucji.
    > Mozna z AC oczywiscie, ale mozesz nie miec - no i popsujesz sobie historie.
    [...]
    Jedyna korzyść z obowiązkowego OC jest taka, że jest ustawowo określony
    zakres tego ubezpieczenia, więc nie muszę się bać że się okaże że OC
    miałem, ale ze względu na to że miałem zbyt zielone majtki TU się wyprze.

    Cała reszta obowiązkowości jest bez sensu - jak ktoś ma superwypasioną
    brykę, to ma też i AC.

    p. m.