  • Data: 2013-05-01 21:28:58
    Temat: Re: zawieszenie i odwieszenie działalności
    Od: Daniel P <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje Liwiusz

    > Nie musisz ją odwieszać, wskazany termin zawieszenia jest tylko terminem
    > informacyjnym.

    Ja własnie chce odwiesić na 2 dni tylko pytanie czy odwieszam od 1 maja jezeli 1 maja
    się kończy ? czy od 2 maja ?

    > Wykreślają, jeśli faktyczny okres zawieszenia przekroczy 2 lata.

    Tak dziś mijają 2 lata i podobno wysyłaja pismo jak nie bedzie wznowienia i podobno
    mam 30 dni na to ? czy jak odwiesze np 15 maja to czy i tak start odwieszenia bedzie
    z dniem 1 maja lub 2 maja ?

    Prosze o podpowiedz.

    D.