  • Data: 2006-06-12 20:23:56
    Temat: Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez NFZ?
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dało by się coś takiego zrobić? Konkretnie zawiadomienie o spowodowaniu
    > bezpośredniego zagrożenia dla życia (wielu) ludzi.
    >
    > Np. to co dziś w telepudle mówili o 15-latce chorej na raka, której NFZ
    > nie chce refundować kosmicznie drogiego (ale jedynego) leku, bo "lek jest
    > zarejestrowany jako lek dla osób od 18. roku życia" (mam nadzieję, że tego
    > siwego capa z NFZ, który bez zmrzużenia oka tak uzasadniał decyzję
    > odmowną, ktoś kiedyś dopadnie w ciemnej alei i "przekona" do zapłacenia za
    > leki, choćby z własnej kieszeni).

    Asystent na pediatrii nam opowiadal jak to zalatwiali bardzo drogi lek dla
    chorej dziewczynki. Czekali na decyzje, czekali, az w koncu sami zebrali
    kase i "wzieli na kreche" szpitala. Po pewnym czasie odebrali telefon w
    ktorym oznajmiono ze sa pieniadze. Gdy wyjasniono ze za pozno, ale jakos
    sobie poradzili pani odpowiedziala "hihi, to dobrze, a bo niedawno dziecko
    potrzebowalo ten lek ale jak juz zalatwilismy to bylo za pozno, hhehe".

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)