  • 1. Data: 2006-05-22 13:39:42
    Temat: zatrzymanie prawa jazdy bez badania alkomatem
    Od: "ww" <...@...pl>

    uczestniczylem ostatnio w sluczce(brak ofiar-kolizja drogowa) i przybyli na
    miejsce (niemili) Policjanci zabrali mi prawo jazdy (nie badajac stanu mej
    trzezwosci alkomatem) mimo iz mowilem iz jest ono podstawowym wymogiem w mej
    pracy. Czy mieli do tego prawo ?

  • 2. Data: 2006-05-22 13:53:48
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > mej trzezwosci alkomatem) mimo iz mowilem iz jest ono podstawowym wymogiem

    szkoda, ze jeszcz nie napsales, czy faktycznie byles trzezwy czy nie,
    przeciez niekiedy sa tacy kotrzy nie potrafia dmuchnac w alkomat,

    a jesli byles pijany, to wiecej na tej grupie sie nie odzywaj,
    i ciesz sie, ze nie bylo ofiar i rannych

    Tomek

  • 3. Data: 2006-05-22 14:48:34
    Od: "ww" <...@...pl>

> [...]
    >
    > a jesli byles pijany, to wiecej na tej grupie sie nie odzywaj,
    > i ciesz sie, ze nie bylo ofiar i rannych

    bylem trzezwy bo jestem abstynentem. a z tego ze nie nikt nie ucierpial
    oczywiscie ze sie ciesze choc sama kolizja nie jest dla mnie zadnym powodem
    do dumy:(

  • 4. Data: 2006-05-22 16:36:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ww [###...@...pl.###] napisał:
> [...]
    > stanu mej trzezwosci alkomatem) mimo iz mowilem iz jest ono
    podstawowym
    > wymogiem w mej pracy. Czy mieli do tego prawo ?

    A jaki powód masz wpisany w pokwitowanie? Bo może miałeś zniszczone
    albo nieważne i zatrzymanie nie ma związku z kolizją.

  • 5. Data: 2006-05-22 17:02:40
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > bylem trzezwy bo jestem abstynentem. a z tego ze nie nikt nie ucierpial
    > oczywiscie ze sie ciesze choc sama kolizja nie jest dla mnie zadnym
    > powodem do dumy:(

    no to ja juz nie wiem, z jakiego powodu ci to prawko zabrali,
    jakis powod inny musial byc, za malo napisales

    Tomek

  • 6. Data: 2006-05-22 19:58:36
    Od: "ww" <...@...pl>

    Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no to ja juz nie wiem, z jakiego powodu ci to prawko zabrali,
    > jakis powod inny musial byc, za malo napisales

    "ART 86 § 1.3 KW zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym" tylko tyle. A w
    rzeczywistosci to zemsta za to ze nie chcialem przyjac mandatu - byl tez
    trzeci uczestnik ktory zwial z miejsca.

  • 7. Data: 2006-05-22 21:20:44
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    tomm napisał(a):

    > no to ja juz nie wiem, z jakiego powodu ci to prawko zabrali,

    Moze za punkty?? :)

    Jacek

  • 8. Data: 2006-05-22 21:33:43
    Od: "ww" <...@...pl>

    > Moze za punkty?? :)

    punkty skasowaly mi sie miesiac temu do zera, wczesniej bylo tylko kilka.
    prawo jazdy wydane pol roku temu (nowy dokument)
    trzezwosci nie sprawdzano
    nie bylo ofiar

    jedyne co to moga byc wczesniejsze niezaplacone mandaty ale o tym powinna
    byc chyba mowa (jesli) w uzasadnieniu ?

  • 9. Data: 2006-05-23 07:05:35
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "ww" <...@...pl> napisał:

    >"ART 86 § 1.3 KW zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym" tylko tyle.
    To, aż tyle, bo w tej sytuacji jest podstawa:
    Policjant może zatrzymać prawo jazdy za pokwitowaniem w razie
    uzasadnionego podejrzenia, że kierowca popełnił przestępstwo lub
    wykroczenie, za które może być orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 10. Data: 2006-05-23 08:32:49

> [...]
    > uzasadnionego podejrzenia, że kierowca popełnił przestępstwo lub
    > wykroczenie, za które może być orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów.

    czy takim wykroczeniem moze byc tez kolizja drogowa ? co jest miara tego
    "uzasadnionego podejrzenia" ?