  • 1. Data: 2006-05-22 10:44:16
    Temat: podział majątku
    Od: Justyna<j...@a...pl>

    Potrzebuje porady!Będę rozwodzić się z mężem, i chce wiedzieć czy uda mi sie
    wygrać na sprawie że samochód należy się mnie!Mąż pracuje w wojsku jako
    żołnierz słuzby kontraktowej, przydzielono mu mieszkanie na zasadach
    internatowych!Po wielu zwadach i prośbach żeby to mąż opuścił mieszkanie a Ja z
    dzieckiem byśmy tam zostali na co on oczywiście się nie zgodził wyprowadziłam się
    Ja!Wynajęłam mieszkanie!Posiadamy też samochód, warty 18000 zł z czego 10
    tysięcy wpłacił mój brat i mamy mu te pieniądze oddać 4 tysiące wzięłam kredytu w
    koncie a 4 tysiące dał mąż kiedy wrócił z misji pokojowej w Grecji!Jak jest szanasa
    że mogłabym ten samochód wygrać dla siebie zeby był mój!Dziękuje za wszystkie
    porady i pomoc!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-22 16:02:16
    Temat: Re: podział majątku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Justyna napisał(a):
> [...]

    > że mogłabym ten samochód wygrać dla siebie zeby był mój!Dziękuje za wszystkie

    Po co tyle wykrzykników? To męża też tak się zwracałaś?
    A poza tym nie słyszałem by polska miała jakąś misję pokojową w Grecji ?!

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam