  • 1. Data: 2006-05-22 11:55:21
    Temat: Czy można jeść koty?
    Od: ALF <a...@i...invalid>

    Cześć,
    nazywam się ALF, jestem kosmitą i przeniosłem się do Polski. Czy mogę zjadać
    tutaj koty, czy też jest specjalne prawo regulujące to, że świnie
    można, a kotów nie?

    Pozdrowienia dla znajomych z Melmacu.

  • 2. Data: 2006-05-22 12:20:16
    Temat: Re: Czy można jeść koty?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 22 May 2006 11:55:21 +0000 (UTC), ALF napisał(a):

    > nazywam się ALF, jestem kosmitą i przeniosłem się do Polski. Czy mogę zjadać
    > tutaj koty, czy też jest specjalne prawo regulujące to, że świnie
    > można, a kotów nie?

    Może "USTAWA o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, badaniu zwierząt
    rzeźnych i mięsa oraz o Inspekcji Weterynaryjnej." ?

    Henry

  • 3. Data: 2006-05-22 16:04:07
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ALF" <a...@i...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > zjadać
    > tutaj koty, czy też jest specjalne prawo regulujące to, że świnie

    wolno jesc .. nie mozna tylko wykręcoć

  • 4. Data: 2006-05-22 20:50:20
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    ALF <a...@i...invalid> writes:

    > Cześć,
    > nazywam się ALF, jestem kosmitą i przeniosłem się do Polski. Czy
    > mogę zjadać tutaj koty, czy też jest specjalne prawo regulujące to,
    > że świnie można, a kotów nie?

    No przecież w niektórych krajach (na Ziemi) jedzenie kotów jest na
    porządku dziennym.