  • Data: 2003-10-20 17:45:49
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma tyle samo co pytanie zawarte w topicu:
    > "No ale jak "dziecko" jest juz pelnoletnie to co mozna zrobic zeby ja
    > wykreslic nie tylko z pamieci i nie miec z nia zadnych powiazan?"
    >
    > Paniał?

    Kurcze. Nie mógł byś pisać otwartym tekstem? Bo za diabła Cię nie mogę
    zrozumieć, a z postów innych użytkowników odnoszę wrażenie, że nie jestem
    odosobniony. Nie widzę żadnego związku 95% chrześcijan z marginesem - jak
    sądzę - społecznym. Może się mylę, ale jakoś odnoszę wrażenie, że ty
    dzielisz populację na chrześcijan i ten 5% margines. A to cokolwiek mało
    ma wspólnego z rzeczywistością. Znam cały szereg osób nie będących
    chrześcijanami, których do marginesu społecznego zaliczyć raczej trudno i
    jeszcze więcej przypadków chrześcijan, którzy pomimo tego, że co niedziela
    stoją w pierwszym szeregu przed ołtarzem, to w tygodniu popełniają mało
    chrześcijańskie uczynki.

    Jeśli rodzice gościa przynoszą mu wstyd, to chyba nie ma nic dziwnego
    tym, że stara się on "odciąć" od tej przeszłości. W końcu facet nie szukał
    porady, jak ich zabić? A to, że nie chce, by go utożsamiano z nimi, to z
    nauką kościoła katolickiego ma mało co wspólnego. Pozostałych kościołów
    chrześcijańskich w Polsce nie studiowałem dokładnie, więc nie wiem jakie
    mają dogmaty, ale na mojego nosa nie powinno to również pozostawać w
    sprzeczności z ich naukami.