    From: "Miłosz" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zastrzeżenie prawa do nazwy
    Date: Sat, 6 Nov 2004 23:41:17 +0100

    Użytkownik "pawap" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cmicn7$20d$3@213.238.81.81.adsl.inetia.pl...

    > prawa autorskie - ustawa
    > moze u notariusza przed przedstawieniem pomyslu komus opisac konkurs

    Może napiszę coś więcej. To konkurs-plebiscyt filmowy oparty na głosowaniu
    przez płatne SMS-y. Moja strona ma niską odwiedzalność, dlatego chciałbym go
    zorganizować z jakąś popularną stroną filmową o dużej odwiedzalności.
    Chciałbym jednak dostać jakiś procent od zysków. Podpisać z partnerem umowę?
    Jaką? Jak to rozegrać, żeby płacić stosunkowo niski podatek (a najlepiej
    wogóle) i jak coś takiego jest opodatkowane. Spodziewam się zysków
    niewielkich - ok 600 zł, więc nie opłaca się rejestrować działalności i
    chyba musiałbym to podpisywać na siebie imiennie. Jak by to było
    opodatkowane?
    pozdrawiam

    Miłosz