  • Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: zastaw sadowy na auto
    From: LechuP <L...@w...pl>
    Date: 13 Mar 2003 20:36:45 +0100

    "Darek" <d...@w...pl> said in
    news:b4qjda$2i7$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Witajcie!
    >
    > Chce kupic samochod, niestety okazalo sie, ze jest na niego zastaw
    > sadowy. Auto wzial od jakiegos goscia w ramach rozliczenia salon, a
    > zeby bylo jeszcze bardziej zagmatwane, to okazalo sie, ze w roznych
    > papierach wpisana jest kobieta (domniemana malzonka :-)). Facet z
    > salonu ma wyjasnic sprawe w banku (w tej chwili sam przyznaje, ze nie
    > moglby zarejestrowac autka na mnie), bo ma jakis wydruk, ze kredyt
    > jest splacony (wspominal tez, ze musi wziazc jakies oswiadczenie, ze
    > nie ma intercyzy miedzy malzonkami). Mam do Was w zwiazku z tym 2
> [...]

    Mozna wchodzic tylko po co ?
    Poniewaz wada prawna auta jest ci znana w momencie zakupu, to czego
    chcialbys dochodzic od salonu, gdy bank zabierze ci auto na poczet dlugow ?

    Auto jest do kupienia, gdy salon pokaze ci postanowienie sadu o wykresleniu
    z rejestru zastawow, no ostatecznie kopie wniosku banku o wykreslenie.

    --
    LechuPe
    /* no brain no pain */