    From: stern <s...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie - odp radcy prawnego - interpretacja
    Date: Mon, 14 May 2007 07:21:29 +0200

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Skro nie ma takiej ustawy, to czy pisząc ,,nie wolno reklamować usług
    > prawniczych'' minąłeś się z prawdą?

    dobrze misiu, rozwijam myśl:
    reklamowanie usług adwokatów i radców prawnych w Polsce przez nich
    samych jest zabronione przez ich wewnętrzne przepisy korporacyjne.

    W w/w poście napisałem, że na Ruskiej jest niezła r. pr., więc nie chce
    jej reklamować, bo nie będę koleżance problemów robił.

    Oczywiście doradcy prawni mogą się reklamować, ale nie poleciłbym nikogo
    takiego, bo żadnego we Wrocławiu nie znam, a w ciemno za duże ryzyko,
    zwłaszcza po tym, jak Krislex po łapach dostał.

    Czy taka odpowiedź wystarczająco Cię satysfakcjonuje?

    Ps. Skłonność do czepiania się nieistotnych szczegółów nie stanowiących
    problemów dla średnio inteligentnego człowieka jest zaiste
    zastanawiająca w usenecie.