    From: "ss" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie - juz nie ma????
    Date: Fri, 17 Oct 2003 00:35:41 +0200

    > Użytkownik "ss" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz cos wiecej. I dlaczego na niekorzysc sasiada?

    Niedawno kupilem dzialke, ktora jest ogrodzona na "moja korzysc".
    Zostala wymierzona i wydzielona tuz po wojnie. Z tego samego
    okresu pochodza graniczne slupki pomiarowe. Mimo istnienia slupkow,
    ogrodzenie zostalo postawione ok. 0,5 na niekorzysc sasiada.
    Tak bylo od wiekow (na pewno ponad 30 lat - sa na to swiadkowie)
    i nie wnikam w to, dlaczego w ciagu tego czasu sasiedzi nie interweniowali
    w tym celu. Nie interweniowali az do teraz. Co w tej sytuacji jest
    wazniesze,
    slupki pomiarowe, czy ogrodzenie, ktore zawsze stalo w tym miejscu?

    Za wszelka cene chcialbym uniknac wszelkich sporow z nowym sasiadem,
    ale jezeli prawo jest po mojej stronie, to nie widze powodu, aby na
    jedno jego slowo przenosic ogrodzenie.

    Pozdrawiam
    Slawek.