  • 1. Data: 2003-09-11 06:13:44
    Temat: zarzuty i protesty
    Od: "JrM" <j...@a...net.pl>

    Nie zgadzam się z planem zagospodarowania przestrzennego (jestem
    właścicielem działki). Czy mam złożyć do przydenta miasta zarzut czy
    protest - czym się to różni? Czy mogę złożyć zarzut (protest) wspólnie z
    właścicielami innych działek? Proszę grupowiczów o wyjasnienie.
    Ja

  • 2. Data: 2003-09-11 21:04:13
    Temat: Re: zarzuty i protesty
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Protest moze wniesc kazdy kto kwestionuje ustalenia przyjete w miejscowym
    planie zagospodarowania. Natomist zarzut moze wniesc podmmiot szczegolnie
    legitymowany tzn posiadajacy interes prawny lub uprawnienie ktore zostalo
    naruszomne miejscowym planem. Interes prawny (uprawnienie) powinno byc
    obiektywnie i wynikajace z okreslonych przepisow prawnych.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-09-11 21:10:53
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Czy mogę złożyć zarzut (protest) wspólnie z
    > właścicielami innych działek? Proszę grupowiczów o wyjasnienie.

    IMHO Tak, ale ja bym skladal oddzielnie. W odniesieniu do kazdej podpisanej
    osoby sprawa bedzie i tak rozstrzygana odzielnie w drodze uchwaly rady
    miasta. Na uchwale nieuwzgledniajaca zarzutu czy protestu sluzyla bedzie
    skarga do NSA. W przypadku zarzutow podstawa skargi beda przepisy ustawy o
    zagodp. przestrzennym a w przypadku protestu przepisy ustawy o sam gminnym.

    Dan