  • 1. Data: 2003-09-10 20:28:46
    Temat: kapital poczatkowy dla ZUS
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moj zaklad pracy zbiera dokumenty potrzebne do ZUSu do kapitalu
    poczatkowego. Wszystkie dokumenty posiadam. Mam jednak watpliwosci dotyczace
    swiadectwa pracy z poprzednich zakladow. Otoz kadrowa mowi ze musze dac
    ORYGINAL swiadectw pracy dla ZUSu. Czy to prawda? Czy nie moze byc to ksero?
    Wole nie oddawac tak waznych dokumentow ZUSowi (oni tam maja balagan, ze...)
    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    BENY

  • 2. Data: 2003-09-10 21:48:38
    Temat: Re: kapital poczatkowy dla ZUS
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > swiadectwa pracy z poprzednich zakladow. Otoz kadrowa mowi ze musze dac
    > ORYGINAL swiadectw pracy dla ZUSu. Czy to prawda?

    Podobno prawda.

    > Czy nie moze byc to ksero?

    Nie.

    > Wole nie oddawac tak waznych dokumentow ZUSowi (oni tam maja balagan,
    ze...)

    Mają - sam znam taki przypadek zgubienia dokumentów.
    Pytałem o to kiedyś w ZUSie - przyjmują kopie poświadczone notarialnie,
    w związku z czym na wszelki wypadek odwiedziłem notariusza co znowu
    tak wiele nie kosztuje a spać można potem spokojnie :-)

    Pix

  • 3. Data: 2003-09-11 10:18:40
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w związku z czym na wszelki wypadek odwiedziłem notariusza co znowu
    > tak wiele nie kosztuje a spać można potem spokojnie :-)
    Ja tez mialem taki przypadek. Ile kosztuje taki odpis u notariusza. Moze
    jeden niewiele kosztuje ale ja mam 5 :(
    Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
    BENY

  • 4. Data: 2003-09-11 12:48:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja tez mialem taki przypadek. Ile kosztuje taki odpis u notariusza. Moze
    > jeden niewiele kosztuje ale ja mam 5 :(

    Dokładnie nie pamiętam - chyba coś ok. 20zł za stronę czy
    jakoś tak. W każdym bądź razie całkowity koszt nie był tak
    powalający jak się początkowo obawiałem.

    Pix