    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarządzeniazarządu sp. z o.o.
    Date: Thu, 31 Dec 2009 11:58:09 +0100

    W dniu 31-12-2009 11:42, l...@v...pl pisze:
    > Opcja jest jeszcze taka, że 4 wspólnicy to 2 członkowie zarządu z udziałami po
    > 49 % i 2 osoby nie będące członkami zarządu z udziałami po 1%, więc trochę może
    > wyjść tak, że prawa ręka pyta lewej ?

    Kurcze, sami sobie taką umowę spółki napisali (napisaliście), to teraz
    sami odpowiadajcie sobie na pytanie z nią związane :) Skąd ja ma
    wiedzieć, co rozumiecie pod pojęciem "funkcjonowania spółki"? Nasuwają
    się praktyczne pytania - takie jak je sformułowałeś w postach niżej -
    ale odpowiedzi na nie powinny udzielić osoby ze spółki, a nie prawnik.
    Prawnik może napisać tylko swoją opinię na ten temat. Ale nawet on nie
    wie co - zdaniem wspólników - mają znaczyć sprawy "funkcjonowania
    spółki" i jak to się ma do reprezentowania spółki.

    Coś się mnie wydaje, że bez większego namysłu ktoś powtórzył jakąś
    sztampową umowę spółki, która ładnie wygląda, ale jak przychodzi co do
    czego to jest mnóstwo pytań.

    --
    .B:artek.