    From: "beny76" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarząd wspólnoty
    Date: Wed, 3 Dec 2003 10:59:49 +0100
    Sender: b...@o...pl@kat01227165.visp.energis.pl

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:53c4.000007d7.3fcd9d3d@newsgate.onet.pl...

    > Poczytaj dokładnie ustawę tam jest dużo napisane. Jeżęli będziesz miał
    jakiś
    > konkretny problem pisz, ktoś na pewno Ci poradzi. Zawsze lepiej idzie jak
    już
    > ruszysz z procedurą, wtedy pojawiają się wątpliwości konkretne, które
    łatwiej
    > rozwiązać niż tak gadać mało treściwie.
    >
    > Paweł

    zgadzam sie. mam troszeczke obycia z ustawa o wlasnosci lokali.
    ostatnio nawet bralem udzial podczas przekazania zarzadu nieruchomoscia
    nowemu zarzadcy.
    jak beda podejmowane konkretne dzialania, to moge cos pomoc w zakresie
    procedury przekazania, powolywania nowego zarzadu, dokumentacji niezbednej
    itd.

    najlepiej przekazac zarzad firmie zajmujacej sie tego typu rzeczami. nie ma
    wtedy zadnych niedomowien. oni maja licencje, znaja sie na tych sprawach i
    pokieruja odpowiednio wszystkimi poczynaniami wspolnoty.

    beny76