  • From: "Marek" <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarząd wspólnoty
    Date: Wed, 3 Dec 2003 00:18:58 +0100

    Użytkownik "House of Doom" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9445BFA0546F2idtoken@127.0.0.1...
    > Mam taki oto problem. Zarząd wspólnoty w akcie założycielskim określił, że
    > zarząd zostaje wybrany na rok czasu.

    O jaką wspólnotę chodzi?
    Co to za akt założycielski?
    Czy zarząd miał prawo tak się określać?

    > Minął rok i co dalej? Zarząd twierdzi
    > że głosowanie nad udzieleniem absolutorium i po sprawie inni, że trzeba
    > uchwałą powołać nowy(lub stary, kto sie zgłosi), jeszcze inni że de facto
    > nie ma zarządu bo stary skończył kadencję nie został wybrany uchwałą
    > właścicieli nowy a głosowanie nad absolutorium trwa ponad rok. Zgłupiałem
    > na poradę płatną mnie nie stać tym bardziej że nie wiem czy wyrok byłby
    > korzystny z mojego punktu widzenia. Proszę o rozwikłanie mojego problemu.
    > Z poważaniem
    > Henryk K.

    Nie ma żadnego problemu :-) jest niedowład organizacyjny.
    W najgorszym przypadku ktoś prowadzi cudze sprawy bez zlecenia.
    To nie jest nic złego. Ale skoro właściciele wykazują słabe zainteresowanie
    swoimi sprawami...

    Marek