    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarzad spoldzielni - swiete krowy
    Date: 6 Dec 2003 09:58:12 GMT

    In article <bqs2jk$2ou$1@absinth.dialog.net.pl>, GARDU wrote:

    > to jest przayklad rozumowania w stylu mamy demokrecje, wiec czemu sie
    > krzywicie jak zle jest.

    Krzywić można się jak najbardziej. Ja się np. krzywię na
    demokratycznie wybrany parlament, więc czemu miałabym Ci zabronić
    krzywienia się na inne demokratycznie podejmowane decyzje. Niestety
    społeczeństwo mamy mocno przypadkowe, żeby nie powiedzieć gorzej.

    >decyzje podjal zarzad BEZ ZADNEGO glosowania.

    To sprawdź, czy nie złamał prawa, przeczytaj statut, czy regulamin,
    czy co tam macie. Sprawdź jaka jest procedura podejmowania i
    odwoływania takich decyzji.

    Rada dla innych i na przyszłość: najlepiej omijać spółdzielnie
    szerokim łukiem. Ja kupowałam do tej pory 3 mieszkania, żadne nie było
    w spółdzielni i specjalnie pod tym kątem je wybierałam nauczona m.in.
    doświadczeniem znajomych będących członkami spółdzielni.

    Renata