    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarzad spoldzielni - swiete krowy
    Date: 5 Dec 2003 10:36:54 GMT

    In article <bqplms$6mg$1@inews.gazeta.pl>, - Sebastian - wrote:

    > Użytkownik GARDU <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bqpdcl$gd1$...@a...dialog.net.pl...
    > do
    > dostana
    > sluszna
    >
    > Ja sprobowalbym szukac rozwiazania problemu w strone bezpieczenstwa p-poz.,
    > drogi ewakulacji, itp

    A poza tym to zdaje się spółdzielnia to Ty. Nigdy nie należałam do
    żadnej spółdzielni, ale zdaje się, że spółdzielnię tworzą jej
    członkowie, kt. wspólnie podejmują decyzję, więc albo Cię
    przegłosowano, albo nie było głosowania.
    Nie wiem, jak wygląda Twoje osiedle, jak jest duże i gdzie są te
    bramy, ale ja bym się zastanowiła, czy danie wszystkim do nich klucza
    jest dobrym pomysłem. Jeżeli osiedle jest zamknięte, z ochroną przy
    głównym wejściu, to założę się, że znajdą się ćwoki, kt. wyjdą przez
    boczną furtkę, nie zamykając jej za sobą, bo im się nie będzie
    chciało, no chyba, że zamek zatrzaskuje się automatycznie.

    Renata