  • 1. Data: 2003-12-11 15:58:14
    Temat: zapytanie o prace
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Witam
    Prawniczka -dwa lata temu skonczone studia z doswiadczeniem zawodowym w
    Sądzie i w Kancelarii, znajomosc angielskiego, niemieckiego , obsługa
    komputera oraz obecnie szkolenie z zakresu zamowien publicznych podejmie
    pilnie praca w Poznaniu lub w okolicach
    prosze wszelkie propozycje kierowac na priv
    Pozdrawiam serdecznie
    Karola

  • 2. Data: 2003-12-11 16:18:27
    Temat: Re: zapytanie o prace
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bra48a$1j3$1@sunflower.man.poznan.pl

> [...]
    > Sądzie i w Kancelarii, znajomosc angielskiego, niemieckiego , obsługa
    > komputera oraz obecnie szkolenie z zakresu zamowien publicznych podejmie

    1. Prawniczka, ale nie ponad prawem. (czyt. Netykietą)
    2. Prawniczka, ale nie zna prawa.
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm
    3. "Z doświadczeniem", ale nie usenetowym.
    4. Dla tego typu postów_ogłoszeń są przeznaczone
    specjalne grupy, np. "pl.ogloszenia.rozne" lub
    grupy regionalne.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wierz mi... nie ufaj nikomu."

  • 3. Data: 2003-12-11 19:56:59
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > 1. Prawniczka, ale nie ponad prawem. (czyt. Netykietą)
    Od kiedy netykieta stanowi prawo???
    Netykieta to tylko zbiór ogólnych zasad i dobrych zwyczajów dotyczących
    korzystania z internetu , nikt nie ma obowiązku
    jej przestrzegać , podobnie jak nikt nie ma obowiązku być "dobrze
    wychowanym" .
    Co najwyżej taki człowiek wystawi sobie odpowiednie świadectwo.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-12-11 20:09:04
    Od: "kermit" <d...@w...pl>

    > Co najwyżej taki człowiek wystawi sobie odpowiednie świadectwo.

    no to sobie wystawilas

    rotfl

    --
    Pozdrawiam !!!
    Kermit

  • 5. Data: 2003-12-11 20:14:05
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > no to sobie wystawilas
    >
    > rotfl

    Możesz sprecyzować , bo chyba nie zrozumiałem aluzji??
    Albo raczej(co bardziej prawdopodobne) to ty niewiele zrozumiałeś.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-12-11 20:25:01
    Od: "kermit" <d...@w...pl>

    upsss sorka
    wystawiles
    :)
    pozdro

  • 7. Data: 2003-12-11 20:34:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 11 Dec 2003 21:14:05 +0100, "Feanor"
    <n...@p...onet.pl> zakodował:
    >Możesz sprecyzować , bo chyba nie zrozumiałem aluzji??
    >Albo raczej(co bardziej prawdopodobne) to ty niewiele zrozumiałeś.

    prawo I n III, Ms. ~wie; lm D. praw
    1. zwykle blm ?ogół przepisów, norm prawnych regulujących stosunki
    między ludźmi danej społeczności, określających zasady ich
    postępowania lub zawierających zakazy, których naruszenie zagrożone
    jest karą;

    A sam napisałeś: "Netykieta to tylko zbiór ogólnych zasad i dobrych
    zwyczajów dotycz?cych korzystania z internetu".

    Czyli napisałeś coś w stylu "prawo, to nie prawo".

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2003-12-11 20:35:32
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > upsss sorka
    > wystawiles
    Ocywiście ze wystawłem(i wystawiam ) sobie dobre świadectwo , wszak człekiem
    zle wychowanym raczej nie jestem.

    Pozdr.

  • 9. Data: 2003-12-11 20:40:34
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ocywiście ze wystawłem(i wystawiam ) sobie dobre świadectwo
    Pomijając fakt ze mój Word jakimś cudem uważa słowo "Ocywiście" za poprawne
    to świadectwo jest chyba dobre:)

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-12-11 20:46:35
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    tak swoja droa ja myslalam ze ta grupa udziela porad w zakresie prawnym
    a tu widze wrzuty i jakies zwracanie uwagi innym o tym co maja pisac
    niestety znowu sie zawiodlam w wyborze grupy dyskusyjnej
    musze dotdc ze jestem swiezym narybkiem grup
    wiec potknieca moge sie zdarzac, prawda??
    ale wyrozumialosci i tolerancji to chyba si tu nie doczekam??
    pozdrawiam
    Karolka