  • 1. Data: 2003-12-11 15:57:02
    Temat: Poszukuję treści ustawy
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Witam !

    Jestem zielony z prawa i nie mogę odnaleźć treści ustawy:
    "Ustawa z dnia 15 lipca 1961 r. o rozwoju systemu oświaty i wychowania."
    znalazłem http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19610
    320160 ale
    treści tam nie ma.

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    Jacek

  • 2. Data: 2003-12-11 17:45:47
    Temat: Re: Poszukuję treści ustawy
    Od: "Ola" <o...@w...pl>

    Poszukaj w www.sejm.gov.pl
    Tam masz zakładkę szukaj.Kliknij i wybierz internetowy system informacji
    prawnej.Dalej szukaj wg. haseł lub roczników.

    Pozdrawiam Ola

  • 3. Data: 2003-12-11 17:51:36
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Ola wrote:
    > Poszukaj w www.sejm.gov.pl
    > Tam masz zakładkę szukaj.Kliknij i wybierz internetowy system informacji
    > prawnej.Dalej szukaj wg. haseł lub roczników.

    Przecież napisał, że nie ma... :)

    KG

  • 4. Data: 2003-12-11 20:42:04
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    Znajdziesz w bibliotece sejmowej, na stronie www sejmu jest info.

    sejm posiada swoja biblioteke i czytelnie, jesli jestes z Warszawy to
    wybierz sie, na miejscu mozna zrobic ksero. Wczesniej sprawdz
    telefonicznie, czy przypadkiem nie ma obrad sejmu, wtedy czytelnie tylko
    dla poslow, w pozostale dni mozna korzystac

    Mozna jescze przy pomocy tzw "wymiany bibliotecznej", jesli jestes spoza
    Warszawy, a korzystasz z jakiejs biblioteki, czy czytelni "uczelnianej'

  • 5. Data: 2003-12-11 20:49:04
    Temat: Re: Poszukuje^ tre?ci ustawy
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    ali-baba wrote:
    > Mozna jescze przy pomocy tzw "wymiany bibliotecznej", jesli jestes spoza
    > Warszawy, a korzystasz z jakiejs biblioteki, czy czytelni "uczelnianej'

    Dzienniki Ustaw powinny byc w urzędzie gminy (ciekawe czy tak stare są),
    a także w innych bibliotekach.

    KG