  • 21. Data: 2012-11-19 13:12:34
    Temat: Re: zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:
    > Aż tu pani dzwoni i mimochodem napomyka
    > o szafie ("bo one zawsze tak przychodzą"), a potem przysyła mailem
    > cenę 200 zł za złożenie jej do kupy.

    to zrezygnuj z zakupu.

  • 22. Data: 2012-11-19 13:41:33
    Od: W <w...@w...pl>

    m wystukał, co następuje:

    > Oczywiście że nie to samo. Jednak, mam wrażenie - opcja "mebel oznacza
    > to co Pan widzi na wystawie, tylko rozmontowane" jest powszechnie
    > akceptowane, a co najmniej tolerowane.

    moje 3 grosze - jadąc do takiej Ikei czy BRW - tak, jest to jakby oczywiste
    (w ikiei masz paczkę w magazynie więc inaczej byłoby ciężko, w BRW masz
    AFAIR informację w katalogu), ale jak masz typowy salon meblowy i absolutnie
    nigdzie nie masz podanej informacji o tym, że mebel jest do składania to
    jest jednak nie halo...
    Co jak co ale pewną rzecz się prezentuje = taka winna zostać dotarczona, a
    jeżeli jest inaczej to powinno się to zaznaczyć (nawet małym druczkiem z
    gwiazką)

  • 23. Data: 2012-11-19 14:11:14
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > to zrezygnuj z zakupu.

    Bardzo chętnie, ale jeżeli ot tak zrezugnuję, to przepadnie zaliczka,
    którą wpłaciłem. Dlatego raczej nie mam innego wyjścia, niż domagać
    się wykonania umowy. Mam monitoring, więc to co mi przywiozą, się
    nagra. Chyba, że sklep sam zaproponuje anulowanie umowy, ale póki
    co nie odpisali.

  • 24. Data: 2012-11-19 14:32:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:

    > Bardzo chętnie, ale jeżeli ot tak zrezugnuję, to przepadnie zaliczka,
    > którą wpłaciłem.

    A ty firma czy jak?
    Kupowales w sklepie?

  • 25. Data: 2012-11-19 14:41:55
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > A ty firma czy jak?
    > Kupowales w sklepie?

    Kupowałem w zwykłym sklepie/salonie meble do swojego domu,
    jako osoba fizyczna. Wybrałem meble, dogadaliśmy się co do ceny,
    spisaliśmy zamówienie, wpłaciłem ok. 20% zaliczki i tyle. Wszystko
    to jest na zamówieniu, zaliczka też, mam również druk "KP".
    Wcześniej już kupowałem meble w podobny sposób i potem nie
    byłem zaskakiwany dodatkowymi opłatami, więc to dla mnie nowość.

  • 26. Data: 2012-11-19 15:56:35
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Sklep odpisał: przywiozą wszystkie meble w całości.
    Zatem wydaje się, że sprawa skończy się dobrze :)

  • 27. Data: 2012-11-19 18:34:02
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 17 listopada 2012 (19:22:25) napisano:

    Ja bym się ucieszył.

    Uwielbiam montować meble! (serio).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 28. Data: 2012-11-19 22:40:15
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 19.11.2012 08:27, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > [...] Trzeba było się upewnić jaki to rodzaj sklepu
    > przed zakupem.

    No chyba żartujesz - może klient powinien też upewnić się, czy meble są
    pomalowane, czy też trzeba za taką usługę osobno dopłacić?
    W katalogu jest mebel zmontowany? No to taki ma zostać dostarczony,
    chyba, że strony umówiły się inaczej.

    Pozdr.!
    (D)

  • 29. Data: 2012-11-19 22:47:28
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 18.11.2012 00:51, Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem masz rację. Jesli nie kupiłeś mebli do samodzielnego
    > montarzu, to maja być w całości. No przecież jak zamawia sie samochód,
    > to przywiezienei kontenera z kompletem elementów nie wyczerpuje
    > zobowiązania. Skoro już odpisałeś, to trudno, ale ja bym im odpisał, ze
    > szafa rozmontowana ma dla Ciebie mniejsża o 200 zł wartość i jakby co,
    > to mogą sobie te zobowiazania skompensować we własnym zakresie.

    Dokładnie. W takim salonie ja na pewno nic już nigdy nie kupiłbym, więc
    mógłbym śmiało pałować się z nimi, nawet w sądzie.

    Pozdr.!
    (D)

  • 30. Data: 2012-11-20 08:31:38
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-19 22:40, Daniel Pyra pisze:

> [...]
    > pomalowane, czy też trzeba za taką usługę osobno dopłacić?
    > W katalogu jest mebel zmontowany? No to taki ma zostać dostarczony,

    No przecież o tym mówię. W katalogu/w sklepie/na wystawie ma być
    ewentualnie informacja, że meble są w kawałkach. Top obowiązek sklepu.
    Ale Klient musi ją przeczytać (ze zrozumieniem)! Bo to już w jego interesie.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof