    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie a sprzedaż mieszkania
    Date: Fri, 02 Jun 2006 06:00:26 -0500

    lita wrote:
    > Jestem zameldowana w mieszkaniu rodziców od ponad 20 lat, i mieszkam z nimi.
    > Podejrzewam, że rodzice chcą zamienić lub sprzedać mieszkanie na mniejsze.
    > Mieszkanie jest własnością obojga rodziców i wykupione na własność, ale czysz
    > płacony jest spółdzielni.
    > Jaka jest moja sytuacja prawna w tym przypadku?

    Jesteś lokatorem mającym prawo tam mieszkać.
    Jeśli sprzedadzą mieszkanie, a ktoś je kupi, to razem z tobą.
    Najprawdopodobniej nowy właściciel przyśle ci pismo, że powinnaś się
    wyprowadzić i sprawa wyląduje w sądzie z wnioskiem o eksmisję jeśli tego
    nie zrobisz.
    I tu się praktyka kończy, bo i tak nie ma cię dokąd eksmitować.
    Jak ci gmina lub nowy właściciel zapewni inne lokum, to cię wówczas
    komornik przeniesie.