eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozałożenie księgi wieczystej mieszkania spółdzielczego własnościowego › Re: założenie księgi wieczystej mieszkania spółdzielczego własnościowego
  • Data: 2005-10-09 15:14:34
    Temat: Re: założenie księgi wieczystej mieszkania spółdzielczego własnościowego
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał
    Jesli kobieta twierdzi, ze nie wyda mi
    > takiego zaswiadczenia, to co ja mam jej mowic? Nie sluchac jej i
    > twierdzic, ze nie wyjde dopoki mi nie wyda tego zaswiadczenia?

    Ja bym tak wlasnie zrobila :)

    > Czy aby na pewno mam prawo jako wlasciciel spoldzielczego mieszkania
    > wlasnosciowego do zaswiadczenia od spoldzielni bez czlonkostwa?

    Jesli kupiles mieszkanie od czlonka spoldzielni, to w sadzie do
    zalozenia ksiegi nie jest Ci nawet potrzebne zaswiadczenie, ze sam juz
    jestes - przepraszam za wyrazenie - czlonkiem :)
    Wiec tym bardziej zaswiadczenie opisujace zakupiony lokal, jego
    polozenie, umiejscowienie budynku itp (czyli jedyne zaswiadczenie
    wymagane przez sad) _musza_ Ci wydac. I to chocby dlatego, ze jestes
    juz wlascicielem mieszkania.

    pozdrawiam
    Gosia