  • Data: 2002-12-24 19:51:28
    Temat: Re: [zalaczniki do pozwu] - ile kopii ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    | teoretycznie tak w praktyce nie :-)

    No tak, ale praktyka nieprzesyłania załączników pocztą może prowadzić do
    przewlekłości procesów. Pozwany przychodzi na rozprawę i oświadcza, iż nie
    mógł się niestety zapoznać z załącznikami, więc prosi o odroczenie. A kłopot
    z dołączeniem załączników wydaje mi się niewielki. Zresztą w dotychczas
    znanych mi przypadkach załączniki były dołączone do pozwu, ale nie
    wykluczam, że w innych rejonach Polski faktycznie może panować inna praktyka
    w tym przedmiocie.