    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [zalaczniki do pozwu] - ile kopii ?
    Date: Sat, 21 Dec 2002 15:33:41 +0100

    Dołaczasz tyle kopii, ile kopii pozwów. Pozwany też musi dostać załaczniki,
    bo inaczej jakby się miał bronić. Przecież nie wiadomo, czy na przykład nie
    dopisałeś czegos na podpisanej przez niego fakturze. Kserokopie w praktyce
    nie musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem, ale jeżli już, to
    robisz zapisek: "potwierdzam za zgodnośc z oryginałem. Data: ..........