  • Data: 2004-05-19 15:36:29
    Temat: Re: zakup oprogramowania za granica, a licencja
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid
    news:c8fgsa$lpq$1@sunflower.man.poznan.pl

    > Dzieki - a jaka to ustawa reguluje?
    > sorki za basic pytanie, ale nie mam bladego
    > pojęcia (ain't got a bloody idea :-)

    Minister Zdrowego Rozsadku ostrzea - sluchanie porad prawnych od wariatow
    powoduje konsekwencje prawne.

    Wiesz ze rozmawiasz z arnoldem b. - ktory jest Napoleonem, stoi poza
    prawem, zna sie na wszystkim lepiej od wszystkich, kreci filmy warte 2
    miliardy dolarow, zaklada miedzynarodwe sady, tworzy ustawy, jest Panem
    Swiata, a to wszystko... w jego umysle?

    http://www.raf256.com/arnold/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,