eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup na Allegro › Re: zakup na Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup na Allegro
    Date: Mon, 14 Sep 2015 08:00:30 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 29
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <55f66010$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1442217630 4517 79.173.35.225 (14 Sep 2015 08:00:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Sep 2015 08:00:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:750866
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik mz l...@w...pl ...

    > Witam
    > Kupując na Allegro zauważyłem u sprzedawcy taki oto zapis:
    > "Umożliwiam wysyłkę listem ekonomicznym / priorytetowym TYLKO na
    > wyraźną prośbę kupującego, Jest to przesyłka obarczona ryzykiem
    > zaginięcia na Poczcie Polskiej. Jeśli przesyłka nie dojdzie, nie będą
    > mogli mieć Pastwo żadnych roszczeń wobec firmy, gdyż tylko LISTY
    > POLECONE i PACZKA POBRANIOWA są gwarantowane i posiadają numery
    > nadawcze. " Czy naprawdę sprzedawca nie odpowiada za wysłaną przesyłkę
    > ? Jeżeli tak to przecież nie musi jej wcale wysyłać ? Powie, że wysłał
    > i koniec. Towar zamawiam, wybieram sposób przesyłki (z dostępnych u
    > sprzedawcy) i oczekuję, że towar do mnie dotrze. Jeśli nie dotrze,
    > żądam od sprzedawcy zwrotu gotówki lub wysłanie kolejnego. A on niech
    > żąda od firmy, którą wysłał mi przesyłkę zadośćuczynienia.
    >
    Ale przeciez sprzedawca wyraźnie pisze, ze tylko formy listów paczek
    pleconych dają możliwośc sprawdzenia czy paczka doszła i ewentualnego
    ubiegania sie o odszkodowanie...

    Po prostu nie korzystaj z formy listu zwykłego.

    Ale zeby cie uspokoić - kupuje czasami coś listem zwykłym i prawie zawsze
    przychodzi, raz nie przysżło napisałem do sprzedawcy i o dziwo wyslał
    jeszcze raz.
    Wiec moze wybierajac uczciwych sprzedawców, nie bedzie tak źle jak piszesz
    i przewidujesz.

    Zawsze po transakcji masz prawo do wystawienia oceny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1