    From: "Paweł T." <pawta*WYWAL_TO*@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz wstępu na mój teren...
    Date: Wed, 14 May 2003 15:25:00 +0200

    marcus_mgs wrote:
    > Hej!

    > Teraz widze, ze to jest beznadziejnie zapisane - chodzilo o
    > zachowanie swobodnego przejscia miedzy ogrodkami (w razie gdyby cos
    > spadlo z pietra zeby mozna bylo sie do tego dostac). No i plotek mial
    > byc "niski" co jest zapisane gdzies w innej uchwale.

    u nas nie ma problemu płotków...(przynajmniej jeszcze narazie). Problemem są
    dodatkowe furtki na końcach bloku. Klucze mają tylko właściciele mieszkań na
    parterze...i twierdza, że nic nam do "ich" ogródków. Jedna Pani powiedziała
    nawet "...Przecież nie po to kupowalam mieszkanie na parterze, żeby nie mieć
    ogródka...." Co na to KC?