    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz wstępu na mój teren...
    Date: Wed, 14 May 2003 04:27:46 GMT

    Użytkownik "Paweł T." <pawta*WYWAL_TO*@go2.pl> napisał w wiadomości
    news:b9rus4$qi3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [ciach]
    > W jaki sposób możemy temu przeciwdziałać?

    pol biedy jesli za to placa, z tego cowiem, takie ogrodki przyparterowe :)
    to czesta praktyka, ale ci co je maja, musza bulic za ta glebe dodatkowy
    podatek, jesli tego nie robia, nie maja prawa do jej uzytkowania

    wiecej moze napisze pozniej jak skonsultuje sie z ojcem :) on jest czlonkiem
    rady spoldzielni wiec powinien cos wiedziec na ten temat