eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakaz swiadczenia uslug---czy nalezy mi sie rekompensata ?? › Re: zakaz swiadczenia uslug---czy nalezy mi sie rekompensata ??
    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz swiadczenia uslug---czy nalezy mi sie rekompensata ??
    Date: Tue, 10 Jun 2003 18:26:20 +0200

    Uzytkownik "Mm" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:1179cb6b.0306100651.78167543@posting.google.com
    > witam,
    > prowadze dzialanosc gospodarcza, i swiadczylem uslugi dla innej firmy,
    > niestety musialem zaprzestac swiadczenia tych uslug i aby odzyskac
    > nalezne mi pieniadze za ostatni miesiac zostalem zmuszony do
    > podpisania umowy, ktorej jeden z punktow jest nastepujacej tresci:
    > " w okresie trwania umowy oraz w czasie 12 miesiecy od daty jej
    > rozwiazania lub wygasniecia Zleceniobiorca zobowiazuje sie, iz nie
    > bedzie prowadzil zadnej dzialalnosci konkurencyjnej wobec
    > Zleceniodawcy, zarowno na wlasny rachunek jak rowniez bezposrednio lub
> [...]

    Przede wszystkim nie zostalo spelnione postanowienie obligatoryjne
    dotyczace wysokosci i sposobu zaplaty odszkodowania.

    Jezeli wiec umowa slowem nie mówi, ze z tego tytulu bedziesz otrzymywal
    lub otrzymales odszkodowanie karencyjne...
    mozesz uzyc jej jako papieru toaletowego lub wystapic z pismem do strony
    o ustalenie wysokosci odszkodowania z w/w tytulu, jak Ci wygodniej.