  • 1. Data: 2005-12-14 20:02:58
    Temat: zakaz prowadzenia pojazdow
    Od: "wizard~!" <f...@o...pl>

    Witam,
    Meczyla mnie dzisiaj taka sprawa: czy osoba, ktora dostala zakaz prowadzenia
    pojazdow mechanicznych w ruchu ladowym moze poruszac sie na wozku
    inwalidzkim? Z tymi pojazdami to jest dziwnie, bo mimo ze do np. jazdy
    rowerem nie uprawnia jakis specjalny dokument, to o ile mi wiadomo ten zakaz
    obowiazuje rowniez na rower. Co z hulajnoga i wozkiem inwalidzkim? ;d

    Pozdrawiam

    Bartosz Semanycz

  • 2. Data: 2005-12-14 20:56:32
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdow
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    To nie są pojazdy mechaniczne.

  • 3. Data: 2005-12-14 21:56:13
    Od: "wizard~!" <f...@o...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To nie są pojazdy mechaniczne.

    Jaka jest wlasciwa interpretacja pojazdu mechanicznego, co sie zalicza?

    Gdzies znalazlem:
    "pojazd mechaniczny" każdy pojazd z silnikiem napędowym, który porusza się
    po drogach dzięki własnej mocy;

    czyli rower niby odpada.. a jednak nie ;d

  • 4. Data: 2005-12-14 21:59:04
    Od: "wizard~!" <f...@o...pl>

    Wlasciwie to odpowiedz sam sobie znalazlem, przepraszam za zasmiecanie
    forum. Jezeli kogos interesuje to info jest na
    http://kppnowydwor.policja.waw.pl/?page=Structure&id
    =121 , dokladniej akapit
    6 :) A wiec EOT :)

    Pozdrawiam