  • 1. Data: 2012-01-10 13:28:45
    Temat: zakryte tablice rejestracyjne oraz marka samochodu w TV
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Pwoiedzcie mi dlaczego programy emitowane w TV np w TVN, Polsat jak
    pokazuja samochod to zakrywaja im tablice rejestracyjne oraz marke
    samochodu?
    Nawet w słuzbowych TVNu. Preciez i tak jest oklejony wiec widac ze to
    nalezacy do telewizji a i tak numery sa zakryte. nawet na filamch
    ostatnio zwrocilem na to uwage, zarowno marka jak i tablice. Jeszcze
    marke rozumiem bo to moze byc ukryta reklama, ale przeciez kiedys tego
    nie bylo. nawet jakie 3 lata temu. czy cos sie zmienilo?

    Slawek

  • 2. Data: 2012-01-10 13:34:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-10 14:28, slawek7 pisze:
    > Pwoiedzcie mi dlaczego programy emitowane w TV np w TVN, Polsat jak
    > pokazuja samochod to zakrywaja im tablice rejestracyjne oraz marke
    > samochodu?

    Dla ogłupienia publiki.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2012-01-10 13:40:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 10 Jan 2012 14:34:25 +0100, Johnson wrote:

    > Dla ogłupienia publiki.

    Albo do zwiększenia liczby postów na usenecie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2012-01-10 14:52:29
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    lol, gdzie ty żyjesz? chodzi się o DANE OSOBOWE

    <<

  • 5. Data: 2012-01-10 14:54:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "falset" napisał w wiadomości grup

    > lol, gdzie ty żyjesz? chodzi się o DANE OSOBOWE

    Od kiedy tablice rejestracyjne to dane osobowe? Jak wyjeżdżasz na miasto to też
    zakrywasz tablice, żeby nikt nie widział?

  • 6. Data: 2012-01-10 15:07:28
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >zakrywasz tablice, żeby nikt nie widział?

    nie, ja zdejmuje pszednią tylko by radary zdjecia nie robiły

    ,,

  • 7. Data: 2012-01-11 08:01:41
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ok a ktoś wie po co sie robi taka praktykę z tymi tablicami?

  • 8. Data: 2012-01-11 08:06:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "slawek7" napisał w wiadomości grup
    g2000vbb.googlegroups.com...
    > Ok a ktoś wie po co sie robi taka praktykę z tymi tablicami?

    Nie chce im się ciągać po sądach.

  • 9. Data: 2012-01-11 09:09:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "slawek7" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbb.googlegroups.com...

    >Ok a ktoś wie po co sie robi taka praktykę z tymi tablicami?

    Bo idiotów z nadmiarem wolnego czasu nie brakuje. Zobaczy taki swój samochód
    z odkrytymi tablicami w telewizji i będzie się domagał kasy za brak ochrony
    "danych osobowych"
    Niektórzy mają jobla na punkcie tzw danych osobowych.

  • 10. Data: 2012-01-11 15:54:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-10 14:28:45 +0100, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > Pwoiedzcie mi dlaczego programy emitowane w TV np w TVN, Polsat jak
    > pokazuja samochod to zakrywaja im tablice rejestracyjne oraz marke
    > samochodu?

    Bo zatrudniają prawników i oni im kazali.

    > przeciez kiedys tego
    > nie bylo.

    Tylu prawników też nie.

    > czy cos sie zmienilo?

    Pytasz o mechanizm czy o skutek?
    Bo mechanizm opisywał już taki jeden z Torunia zamieszany w aferę z
    heliocentrycznością.

    --
    Bydlę