    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Mon, 14 Aug 2023 14:15:47 +0200
    <ubbmmb$eiv$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubco1r$o1o$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubcreu$ej0$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubcso2$qgd$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubcvdg$ej0$20$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubd3g1$uau$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubd47u$ej0$25$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 14.08.2023 o 13:50, Shrek pisze:

    > Może jednak skoro pytali o rzeczy nieistotne to warto przejrzeć i
    > zobaczyć czy nie brakuje czegoś istotnego, o co można dopytać?

    Skoro tak wybitna jak Ty jednostka nie znalazła tam nic ważnego, to
    czemu sądzisz, ze tym "wrednym" policjantom się lepiej powiedzie?

    > Nie - powiedziała, że jak ich zauważe to żeby nic nie robić tylko
    > zadzownić do nich. Więc zapytałem do których onych - 112, dyżurny czy
    > prewencja - powiedziała że raczej na prewencje. A ty zakładasz moją złą
    > wolę, że chcę dodzwonić się bóg wie gdzie. Skoro się zapytałem a
    > odpowiedź jest rzekomo prosta, to czemu udzielono twoim daniem
    > nieprawidłowej?

    Wskazałem Ci gdzie masz zadzwonić, a Ty to wałkujesz po raz kolejny.
    Jeszcze raz - dzwonisz na 112 , chyba, ze umiesz sobie w "Moja Komenda"
    znaleźć dyżurnego właściwego dla miejsca,w którym oczekujesz szybkiej
    pomocy, to do niego - niezależnie od tego, czy bedzie w jednostce, Żabce
    czy ubikacji. Ktoś te telefony tam odbiera.

    > NIewykluczone. Dzwonię często w sprawie sąsiada schizofrenikam jak mu
    > się pogorszy i drze agresywne teksty.

    Spróbuj z numeru żony zadzwonić. Może da Ci to coś do myślenia - przy
    okazji - na przyszłość.

    > To wypadałoby oddzwonić? No więc już wiadomo że nie do dzielnicowego. Do
    > dyżyrnego też mówi że raczej nie. Na 112? Mówiła że do jednak do
    > prewencji, czyli do dzielnicowych;) Spychologia stosowana.

    Wypadałoby, ale on pewnie ma tysiace nieodebranych połączeń.

    > Niesamowity pokaz inteligencji - zajebać motocykl i nagrać się wraz z
    > numerami;) Jak zwandalizuję przystanek to idąć twoją drogą IQ mi
    > przybędzie?

    Czyli wychodzi na to - z Twojej wypowiedzi, byś nie miał do mnie
    pretensji - że Ty się plasujesz gdzieś pomiędzy tymi, co wandalizują
    przystanki a tymi, co to inteligentnie nie pchają kradzionego motoru,
    tylko sobie furgonetkę zorganizowali. Mo,ze przełożyli tablice z innego
    samochodu i to, ze je odczytałeś niczego do sprawy nie wnosi - przykładowo.

    > To by raczej odpowiedzieli że byli w międzyczasie, a nie że teraz to nie
    > ma już komu - prawda?

    Żebyś skargę złożył, że Ty chciałeś z nimi jechać?

    --
    (~) Robert Tomasik