    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Mon, 14 Aug 2023 13:56:22 +0200
    <vzzhhlceocdv$.g4nuyl6osgzn$.dlg@40tude.net>

    W dniu 14.08.2023 o 12:31, J.F pisze:
    > Ale o sfingowanie kradziezy, to chyba kazdego podejrzewacie, skoro
    > instrukcja nakazuje wypytywać?

    Podejrzewanie kogokolwiek o cokolwiek bez rozeznania sprawy to wyjątkowo
    kretyński proceder. Po prostu jest zestaw pytań do zadania i ten zestaw
    jest uniwersalny stworzony w oparciu o wiele różnych spraw. Pewnie nie
    każde ma sens w danej konkretnej sytuacji. Dziewczyna jechała po
    algorytmie, a Shrek zaczął się wymądrzać, co w jego ocenie ma sens, a co
    nie ma sensu. W konsekwencji zrobili, co musieli i tyle.

    Nikt się nie będzie z pokrzywdzonym przepychał. To w końcu jemu powinno
    na odzyskaniu motocykla zależeć bardziej. Do mnie od wczoraj nie napisał
    na priv przykładowo. A tu pisze, więc dostęp do poczty zapewne ma. To
    też świadczy wiele o całej sytuacji.

    W praktyce to jest tak, że przeważnie ludzie są obsługiwani adekwatnie
    do tego, jak na to zasługują. Jak trafisz na wybitnego znawcę kulsonów i
    wysłuchasz kilku inwektyw, to nie będziesz często robił nic ponadto, co
    musisz. Skoro On wie lepiej, to niech sobie sam tego motoru szuka. Nie
    każdy rozumie, że skoro Bóg stworzył idiotę, to trzeba zaufać w boski
    plan, że po coś go stworzył. Ludzie są różni. Przeważnie mają swoje
    własne powody by być takimi, jakimi są. Ja mam w zwyczaju pomóc każdemu,
    w dostępnym mi zakresie i w ramach obowiązującego prawa, ale to moje
    stanowisko. Rozumiem, że ktoś może mieć inne.
    --
    (~) Robert Tomasik