    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Mon, 14 Aug 2023 13:50:19 +0200
    <ubbmmb$eiv$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubco1r$o1o$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubcreu$ej0$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubcso2$qgd$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubcvdg$ej0$20$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubd3g1$uau$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Niekoniecznie. Skoro przyniosłeś nagranie ze sprawcami, to ktoś założył
    > - być może wadliwie - że jesteś normalny i przejrzałeś to nagranie.

    Może jednak skoro pytali o rzeczy nieistotne to warto przejrzeć i
    zobaczyć czy nie brakuje czegoś istotnego, o co można dopytać?

    > A nie prosiłeś o numer do kulsonów?

    Nie - powiedziała, że jak ich zauważe to żeby nic nie robić tylko
    zadzownić do nich. Więc zapytałem do których onych - 112, dyżurny czy
    prewencja - powiedziała że raczej na prewencje. A ty zakładasz moją złą
    wolę, że chcę dodzwonić się bóg wie gdzie. Skoro się zapytałem a
    odpowiedź jest rzekomo prosta, to czemu udzielono twoim daniem
    nieprawidłowej?

    > Może ma Cię wpisanego.

    NIewykluczone. Dzwonię często w sprawie sąsiada schizofrenikam jak mu
    się pogorszy i drze agresywne teksty.

    > A już poważnie, to dzielnicowy pracuje pracuje w
    > miesiącu 186 godzin, zaś miesiąc ma ~700 godzin, więc tak na okrągło
    > masz ~25 % szansy, że trafisz, jak pracuje.

    To wypadałoby oddzwonić? No więc już wiadomo że nie do dzielnicowego. Do
    dyżyrnego też mówi że raczej nie. Na 112? Mówiła że do jednak do
    prewencji, czyli do dzielnicowych;) Spychologia stosowana.

    > No widzisz. A to oni Tobie ukradli motocykl, a nie Ty im.

    Niesamowity pokaz inteligencji - zajebać motocykl i nagrać się wraz z
    numerami;) Jak zwandalizuję przystanek to idąć twoją drogą IQ mi przybędzie?

    > Też się zastanawiam, coś tam im powiedział, ze uznali, ze nie warto
    > jechać. Ale nie wiem tego.

    Powiedziałem to co napisałem. tu są nagrania, typy to typowe znane w
    okolicy żule z murka, adres do świadka taki i taki. Na miejsce
    dojechałem rowerem a na komendę samochodem. Wcześniej byłem na biwaku,
    moto ubezpieczony, okazałem dowód rejestracyjny, powiedziałem gdzie
    kupiłem i kiedy bo pytali, ilość kluczyków, historia serwisu, przebieg.
    Tyle. Rzeczowo i precyzyjnie, choć czasochłonnie. A czego się
    spodziewałeś?;)

    > Może byli w międzyczasie.

    To by raczej odpowiedzieli że byli w międzyczasie, a nie że teraz to nie
    ma już komu - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!