  • 1. Data: 2014-06-15 21:54:00
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > a to ciekawe z jakiej paki? konstytucyjne?
    >
    > Wykupili sobie tylko usługę u operatora ale zaraz prawo?

    No prawo. Jak kupisz sobie samochod i podejdzie ktos i powie, ze nie
    mozesz go uzywac w piatki, bo on tak chce, to go wysmiejesz, bo masz
    prawo uzywac samochodu kiedy chcesz.

    Telefon, pomijajac, ze 99,9% userow uzywa go jako zabawki, sluzy tez
    komunikacji w waznych sprawach. Ktoś może czakać na bardzo wazny
    telefon, a zagluszanie sygnalu mu to uniemozliwi.

    Kazdy ma prawo uczesniczyc w pogrzebie, jak i kazdy ma prawo, by nikt
    inny nie psul mu tego, za co zaplacil.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-06-19 03:44:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lnktko$cmo$1@node2.news.atman.pl>,
    mr misio <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > telefon, a zagluszanie sygnalu mu to uniemozliwi.
    >
    > Kazdy ma prawo uczesniczyc w pogrzebie, jak i kazdy ma prawo, by nikt

    A jak nie ma zasiegu, to kto narusza mu to prawo?
    --
    TA

  • 3. Data: 2014-06-19 15:34:24
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > A jak nie ma zasiegu, to kto narusza mu to prawo?

    To nie ma zasiegu i tyle.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-06-19 16:47:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lnuosk$ug8$1@node2.news.atman.pl>,
    mr misio <m...@g...pl> wrote:

    > To nie ma zasiegu i tyle.

    No, jak to? Zaplaciles za telefon on nie dziala.
    Ktos cie tego prawa pozbawia.
    --
    TA

  • 5. Data: 2014-06-19 16:52:29
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > No, jak to? Zaplaciles za telefon on nie dziala.
    > Ktos cie tego prawa pozbawia.

    Nie ktoś bo wiadomo kto. Sprawa jest wiec miedzy kupujacym a sprzedajacy
    na linii warunkow umowy. I mozna dochodzic swojego na wiele sposobow. Za
    niewywiazywanie sie z umowy.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 6. Data: 2014-06-20 00:03:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Jun 2014 16:52:29 +0200 osobnik zwany mr misio
    napisał:

    > Nie ktoś bo wiadomo kto. Sprawa jest wiec miedzy kupujacym a sprzedajacy
    > na linii warunkow umowy. I mozna dochodzic swojego na wiele sposobow. Za
    > niewywiazywanie sie z umowy.

    tu tez możesz się zwrócić do organów państwowych, że ktoś zkłóca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-06-20 17:46:49
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik masti napisał:

    > tu tez możesz się zwrócić do organów państwowych, że ktoś zkłóca

    ????

    Brak sygnalu (zasiegu) to nei zagluszanie.

    Nie brnij w tym kierunku.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg