  • Data: 2009-06-30 11:13:09
    Temat: Re: zadłużone mieszkanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Heheh - nawet sam bym się na takim miejscu przyznał do złamania 'przepisu o
    > meldunku' :)
    > Na pewno grzywna (o ile by w ogóle była) będzie mniejsza niż te zaległości
    > w opłatach :)

    > Dlatego też sąd zdaje sobie sprawę że obowiązek meldunkowy jest często
    > traktowany po macoszemu przez społeczeństwo. Zapytałby by pewnie:
    > - mieszka pan tam czy nie mieszka?

    Podoba mi się to - ile tutaj bajtów tracimy na teoretyzowanie,
    przerzucanie się paragrafami, straszenie karami, gdy tymczasem w
    praktyce sąd właśnie podchodzi do tego życiowo. Mieszka pan, czy nie
    mieszka? Nie mieszka, no to dobrze. A że Andrzej Lawa straszy przy
    każdej okazji karami za niedopełnienie obowiązku meldunkowego, tak jakby
    od zameldowania życie zależało. Sąd już się takimi bzdurkami nie
    zajmuje. Strachy na lachy i tyle :)

    --
    Liwiusz