  • Data: 2003-01-15 23:30:11
    Temat: Re: zabezpieczenie sie przed zmiana testamentu
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AFAIR jest takie cudo jak umowa o dozywocie
    babcia darowuje wnuczce mieszkanie a wnuczka zobowiazuje sie do opieki nad
    nia na jakichs warunkach do konca zycia.
    I jakos tak przy okazji tej umowy mi sie kojarzy, ze jest mozliwosc (???
    glowy nie dam) odwolania darowizny z powodu razacej niewdziecznosci
    obdarowanego.

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie

    Użytkownik Adam <f...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b04asj$746$...@f...acn.pl...