  • Data: 2005-01-20 14:51:30
    Temat: Re: zaatakowany bezpodstawnie przez policjanta po cywilu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 20 sty 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:csmtat$jfk$2@inews.gazeta.pl:

    > z jego opisu wychodzi, że policjant przyszedł i bez dania racji na tzw.
    > "dzień dobry" uderzył gościa. Cokolwiek irracjonalne i jakoś mi się w
    > głowie nie mieści.
    Dlaczego irracjonalne?
    Facetowi pewnie kilka razy jakieś szczyle okradały taką "komórkę"
    (boksy w piwnicy?)
    Może kilka razy próbował ich podejść i złapać ale się mu wymknęli.
    Teraz profilaktycznie mając "złodzieja" pod ręką zdzielił go
    albo w celu uniemożliwienia ucieczki przytępionemu ciosem,
    albo żeby wyraźnie okazać, że ucieczka jest niecelowa - bo nie żartuje.

    Dlatego działania lokatora-policjanta były jak najbardziej racjonalne.
    A że bezprawne (karalne?) to inna para gumofilców, czyż nie?

    -- pozdro
    poreba