  • Data: 2006-10-05 18:52:48
    Temat: Re: wywiad środowiskowy
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mumio" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eg3hmg$3vj$1@news.onet.pl...
    > Czy mam rozumiec, ze w przypadku wywiadu o danym delikwencie, policjant
    bądź
    > kurator wyputuje sąsiadów gdzie chodzi do szkoły ? :) Czy też sami taką
    > informację sprawdzają. Co w przypadku pracy? Idą do zakładu pracy? No i w
    > końcu również ważna sprawa - czy odwiedzają osobiście "wywiadowanego" ;-)
    > Pozdrawiam

    Owszem wypytuje o to z czego sie utrzymujesz, gdzie pracujesz, uczysz sie,
    jakie masz zainteresowania, z kim spedzasz czas (czy czasem nie z kolesiami
    co maja bogata przeszlosc), czy rodzina jest pelna, o wyksztalcenie
    rodzicow, ich prace itp. Raczej nie sprzawdza sie tego, ale moze to wyjsc w
    praniu np sasiad powie, ze jestes uczniem szkoly X, zgodnie z kpk o
    zakonczeniu przeciwko tobie postepowania powinno sie poinformowac szkole -
    no i gdy do nich dojdzie papierek, ze preokurator skierowal ao do sadu, to
    oni moga mu odpisac, ze nie maja takiego ucznia i sprawa sie wyda. Ale
    raczej nikt wielkich sprawdzen nie bedzie robil.
    Przeprowadzajacy wywiad nie rozmowia z samym delikwentem.

    Cezar