    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wysyłka SMSów w firmie
    Date: Fri, 28 May 2010 22:29:41 +0200

    > Nie przesadzajmy.
    >
    > Na tej zasadzie to większość banków musiałaby się rejestrować jako
    > "operatorzy telekomunikacyjni" - większość ma choćby autoryzację via
    > sms, a często nawet powiadomienia o wpłatach/wypłatach.

    No więc może są operatorami ?? O SMSach dla klientów też myślimy ale to
    dopiero jest problem bo wiadomości będą wysyłane na zewnątrz.

    Narazie chcę zacząć od lokalnej grupy kilkudziesięciu osób. Technicznie
    nie jest to trudne ale nie chcemy mieć kłopotów prawnych.

    Jak z komórki pójdzie 40 smsów w ciągu kilku sekund to nie wytłumaczę
    się, że to ręcznie wysyłałem.

    mp.