eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyrok za nabywanie i posiadanie nielegalnego oprogramowania › Re: wyrok za nabywanie i posiadanie nielegalnego oprogramowania
    From: m...@o...pl (wycena)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrok za nabywanie i posiadanie nielegalnego oprogramowania
    Date: 27 Jan 2004 13:52:05 +0100

    From: "T_K" <t...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Tuesday, January 27, 2004 10:42 AM

    > grzywny
    >
    > Mam pytanie w zwiazku z takim wyrokiem - przez jaki okres po takim wyroku
    > trzeba podawac , ze sie jest karanym?
    >

    > pzdr
    > tkaczmar

    z tego co wiem, to w przypadku wyroku nakazowego, a taki tu mial miejsce, po
    dwoch latach wykreslaja z rejestru.
    pisze to na podstawie tego co uslyszalem od osoby skazanej w tym przypadku,
    ktora taka informacje uzyskala w sadzie, ktory ten wyrok wydal. tzn od
    znajomej, ktora w tym sadzie pracuje, wiec za nic nie biore
    odpowiedzialnosci ;)

    pozdrawiam
    m.c.